En|العربیه
۱۳۹۶ شنبه ۳ تير
جستجوlineارتباط با مسولینlineعضویت و ورود اعضاlilinelineدانشجویانlineصفحه اصلی
height=102
شرح وظايف
 

شرح وظائف مدير امور اداري:

- برنامه‌ريزي در جهت تامين نيروي انساني مورد نياز دانشگاه و ارائه طرح هاي پيشنهادي لازم و همچنين انجام امور استخدامي آنها اعم هيات علمي و هيات علمي

- مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات كاركنان و ارجاع مراتب به هيات‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري

- نظارت بر عمليات در واحدهاي تابعه و راهنمائي آنها و كوشش در حل مشكلات موجود و پيشبرد فعاليتهاي جاري

- اداره امور استخدامي طبق مقررات و آئين نامه هاي مربوط و مشاركت در تهيه و تنظيم بودجه پرسنلي دانشگاه

- اجراي دقيق طرح طبقه‌بندي مشاغل با همكاري واحدهاي ذيربط و همچنين كميته اجرائي

- تهيه و ارائه برنامه‌هاي رفاهي كاركنان و نظارت بر حسن اجراي آن

- ارائه نظرات اصلاحي در زمينه امور اداري به مقامات ذيربط

- اجراي قوانين و آئين نامه‌هاي اداري و استخدامي

 

1394/09/15 تاریخ به روزرسانی:
5782 تعداد بازدید:
کلیه حقوق وب سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal