En|العربیه
۱۳۹۶ جمعه ۲۷ مرداد
جستجوlineارتباط با مسولینlineعضویت و ورود اعضاlilinelineدانشجویانlineصفحه اصلی
height=102
كميته رفاهي

شرح وظائف كميته رفاهي

اهم وظائف و اختيارات

* انجام اقدامات لازم در خصوص امور بيمه اي كاركنان و خانواده هاي ايشان از طريق انعقاد قراردادهاي تكميلي(درمان، عمر، حوادث ) و پيگيري از طريق واحدهاي ذيربط

* برنامه ريزي و فراهم آوردن بستر مناسب جهت استفاده همه كاركنان ازكليه امكانات دانشگاه اصفهان و تعامل با ساير ادارات براي امور رفاهي

 * برنامه ريزي براي تامين واستفاده مناسب كاركنان از امكانات رفاهي در دانشگاه اصفهان از جمله تسهيلات مالي .مسكن .بيمه ها و...

* فراهم نمودن تسهيلات لازم جهت استفاده كاركنان و خانواده هاي ايشان از امكانات پزشكي ، بهداشتي و درماني با حداقل هزينه

* ايجاد تسهيلات لازم به منظور برخورداري همه كاركنان از تورهاي زيارتي و سياحتي از جمله مشهد و شمال

* رايزني با مراكز بهداشتي جهت انعقاد قرارداد انجام امور خدمات بهداشتي و درماني جهت همه كاركنان

* برنامه ريزي براي ايجاد ، حفظ و ارتقاء ورزش همگاني و قهرماني در دانشگاه

* نظارت و هماهنگي فعاليت شركتهاي تعاوني مصرف ، مسكن در دانشگاه

* ارائه تسهيلات بانكي و تسهيلات خودرو جهت همه كاركنان

* ايجاد بستري مناسب و در خور كارمندان در فضاي اداري

* راه اندازي شركت تعاوني مصرف كاركنان دانشگاه  

* راه اندازي شركت تعاوني مسكن كاركنان دانشگاه

* تدوين نظام جامع خدمات رفاهي در دانشگاه

* توسعه صندوق وام ضروري

 

تركيب اعضا

* معاون اداري مالي دانشگاه

*دبير كميته رفاهي دانشگاه

*اعضاء كميته رفاهي (منتخب از واحدهاي تابعه دانشگاه)

1394/09/25 تاریخ به روزرسانی:
1426 تعداد بازدید:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الكترونيكي شما    
توضيحات  
تغییر کد امنیتی  
كد امنيت  
 
کلیه حقوق وب سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal