En|العربیه
۱۳۹۶ شنبه ۳ تير
جستجوlineارتباط با مسولینlineعضویت و ورود اعضاlilinelineدانشجویانlineصفحه اصلی
height=102
كميته رفاهي

شرح وظائف كميته رفاهي

اهم وظائف و اختيارات

* انجام اقدامات لازم در خصوص امور بيمه اي كاركنان و خانواده هاي ايشان از طريق انعقاد قراردادهاي تكميلي(درمان، عمر، حوادث ) و پيگيري از طريق واحدهاي ذيربط

* برنامه ريزي و فراهم آوردن بستر مناسب جهت استفاده همه كاركنان ازكليه امكانات دانشگاه اصفهان و تعامل با ساير ادارات براي امور رفاهي

 * برنامه ريزي براي تامين واستفاده مناسب كاركنان از امكانات رفاهي در دانشگاه اصفهان از جمله تسهيلات مالي .مسكن .بيمه ها و...

* فراهم نمودن تسهيلات لازم جهت استفاده كاركنان و خانواده هاي ايشان از امكانات پزشكي ، بهداشتي و درماني با حداقل هزينه

* ايجاد تسهيلات لازم به منظور برخورداري همه كاركنان از تورهاي زيارتي و سياحتي از جمله مشهد و شمال

* رايزني با مراكز بهداشتي جهت انعقاد قرارداد انجام امور خدمات بهداشتي و درماني جهت همه كاركنان

* برنامه ريزي براي ايجاد ، حفظ و ارتقاء ورزش همگاني و قهرماني در دانشگاه

* نظارت و هماهنگي فعاليت شركتهاي تعاوني مصرف ، مسكن در دانشگاه

* ارائه تسهيلات بانكي و تسهيلات خودرو جهت همه كاركنان

* ايجاد بستري مناسب و در خور كارمندان در فضاي اداري

* راه اندازي شركت تعاوني مصرف كاركنان دانشگاه  

* راه اندازي شركت تعاوني مسكن كاركنان دانشگاه

* تدوين نظام جامع خدمات رفاهي در دانشگاه

* توسعه صندوق وام ضروري

 

تركيب اعضا

* معاون اداري مالي دانشگاه

*دبير كميته رفاهي دانشگاه

*اعضاء كميته رفاهي (منتخب از واحدهاي تابعه دانشگاه)

1394/09/25 تاریخ به روزرسانی:
1272 تعداد بازدید:
کلیه حقوق وب سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal