En|العربیه
۱۳۹۶ شنبه ۳ تير
جستجوlineارتباط با مسولینlineعضویت و ورود اعضاlilinelineدانشجویانlineصفحه اصلی
height=102
اداره كارگزيني كاركنان

شرح وظائف رئيس كارگزيني:

Ø مطالعه قوانين و مقررات استخدامي و آئين ‌نامه استخدامي دانشگاه و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي مربوطه

Ø بررسي و تائيد كليه فعاليتهاي كارگزيني اعم از صدور قراردادها، احكام، طبقه‌بندي مشاغل، بازنشستگي، ارتقاء رتبه، ارزشيابي و هماهنگي با مسئولين مافوق

Ø پيگيري نيازهاي استخدامي و اعلام نياز دستگاه با توجه به پست‌هاي بلاتصدي

Ø تشكيل كميته‌هاي مختلف مربوط به منابع انساني

Ø پاسخگوئي، مكاتبات اداري و سئوالات مراجعين و مسئولين مربوطه و تهيه گزارشات لازم مورد نياز مسئولين

Ø شركت در جلسات و كميسيونهاي مختلف مرتبط با وظائف محوله

Ø نظارت بر فعاليتهاي كارگزيني زيرمجموعه و هدايت امورات جاري

Ø اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور جاري

Ø نظارت بر رعايت شئونات اسلامي در محيط كار

Ø انجام ساير امور ارجاعي

1394/08/23 تاریخ به روزرسانی:
1108 تعداد بازدید:
کلیه حقوق وب سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal